PROPOLIS TINCTUUR 30 ML

PROPOLIS TINCTUUR - Aften, keelpijn, wrat, acne, kapotte mondhoekjes (perlèche), voetschimmel, bloeden tandvlees / parodontitis, koortsblaasjes, herpes aan de lippen, insectenbeten opgelopen...

PROPOLIS TINCTUUR

PROPOLIS TINCTUUR Dr.Dudek

Propolis wordt al vanouds gebruikt en heeft een bewezen antiseptische, conserverende, antimicrobiële en antibiotische werking. Nog steeds wordt het veel toegepast in de traditionele geneeskunde. Propolis is een harsachtige substantie, samengesteld uit meerdere componenten, die door de bijen als natuurlijk schild voor de bijenkorf wordt geproduceerd.

Het gorgelen van de oplossing van de propolis‑tinctuur helpt bij keelpijn en verkoudheid, de inhalatie daarvan bij aandoeningen van de luchtwegen en de kou. Het desinfecteert wonden en insectenbeten, kalmeert geïrriteerde huid, de mondholte en heeft uitstekende werking zelfs bij parodontitis. De propolis‑tinctuur is 100% natuurlijk en bevat geen chemische toevoegingen.

3 st. Prop. tinctuur + 1 st. Propoliszalf GRATIS

GEBRUIK PROPOLIS TINCTUUR:

Bij uitwendig gebruik met onverdunde tinctuur voor de behandeling van geïrriteerde huid, wratten, kleine puistjes of blaasjes en om insecten- en tekenbeten te desinfecteren. Voor de mondzorg, behandeling van het tandvlees, aften, bij parodontitis en keelpijn — insmeren, uitspoelen of gorgelen met een verdunde oplossing van de tinctuur met water in een verhouding van ongeveer 1:5 tot 1:10. Bij ziekten van de luchtwegen en verkoudheid kan deze oplossing ook worden geïnhaleerd. Propolis kan bij daarvoor gevoelige personen allergische reacties veroorzaken. Het is derhalve raadzaam om de propolis‑tinctuur voor het eerste gebruik eerst te proberen op een klein stukje huid op de pols, de elleboog of op de lip.

LET OP: Niet geschikt voor mensen met allergie voor producten van de bijenteelt.

INGREDIËNTEN: Alcohol denat.(natuurlijke graanalcohol), Aqua, Propolis Cera.

Extra sterk natuurlijk middel zonder chemische ingrediënten met drinkalcoholgehalte (natuurlijke graanalcohol maximum 75%), gedenatureerde alleen met propolis.

Aften in de mond heeft mij voor een lange tijd beheerst Het was een zeer moeilijke tijd. Mijn tandarts in Rotterdam raadde mij mond met Propolis tinctuur te spoelen. Resultaat heb ik al in drie dagen ontvangen en aften zijn nu helemaal weg. Tegelijkertijd helpt tinctuur verlicht parodontitis en een aangename adem.

Iris(37)

VOETSCHIMMEL - GEZONDE EN VROLIJKE VOETEN

Zoals een volkswijsheid zegt:

Propolis was al in de Griekse oudheid zeer gewaardeerd. Terecht behoort het tot natuurlijke stoffen met een aantoonbaar gunstig effect op onze gezondheid. Propolis is een harsachtige substantie die door de bijen als natuurlijk schild voor de bijenkorf wordt geproduceerd. Behalve harsen bevat het ook balsems, essentiële oliën, aromatische zuren (benzoëzuur, kaneelzuur, cafeïnezuur enz.), vanilline, polysachariden, flavonoïden en vele andere stoffen, die samen uitzonderlijke antiseptische, conserverende, antimicrobiële en antibiotische werking vertonen.

Daarnaast bevat het ook een aanzienlijke hoeveelheid was, pollen en andere bijenproducten. Het gebruik van propolis gaat terug tot ver in de oudheid en propolis is nog steeds populair in de hele wereld.

U bent misschien geïnteresseerd

Traditionele PROPOLISZALF

PROPOLISZALFDe propolis-zalf is geschikt voor de behandeling van gebarsten lippen, koortslip en kloofjes in de mondhoeken, maar ook voor dagelijks gebruik als hydraterende lippenbalsem. De Propoliszalf regenereert de door de zon geïrriteerde huid, ze kan ook op littekens, rimpels en voor het verzachten van de verharde huid van de handen en hielen gebruikt worden.

Propolis wordt al vanouds in de traditionele geneeskunde gebruikt. De propolis-zalf is 100% natuurlijk, beschermt en herstelt droge, gevoelige en schrale huid. Ze helpt bij de genezing van kleine huidverwondingen en diverse schaafwonden. De zalf kan tevens worden gebruikt om de huid na een insectenbeet te regenereren, idealiter nadat de huid met de propolis-tinctuur is gedesinfecteerd. Propolis werkt ook tegen schimmels en verlicht jeuk.

PROPOLIS TINCTUUR | Dr. Dudek